Duben 017

by - 20:06

Já jsem taková ostuda. Jsem prostě líná. Líná číst a psát.


Ano, stydím se, věřte mi. Měsíc jsem flákala to, co mi dělá největší radost. A po takové době jsem si konečně sedla najedená k noťasu, pustila písničky a snažím se vypsat všechny své myšlenky. Jen nevím, kde začít. Za duben se toho stalo totiž tolik.

Čím bych opravdu ráda začala, je to, že jsem šťastná. Po 3 letech mě naplňuje tak obrovský pocit štěstí, že to snad ani není možné. Mám chuť Vám kus toho štěstí poslat. Zároveň je právě to štěstí také hlavní důvod, proč nepíšu. Jsem jediná, která když má krásné období, dojde ji inspirace a nedokáže nic pořádného napsat? 

Ale já mám právě teď takovou chuť si zopakovat, co všechno se mi v minulém měsíci přihodilo, že se mi nakonec podaří něco pořádného napsat. Tak se v klídku usaďte, vezměte kafe, víno, pivo nebo jídlo a pojďte si se mnou shrnout všechny události.

Na začátku dubna jsem předčasně po několika letech oslavila své devatenácté narozeniny s mojí nejmilejší. Byl to nádherný večer, který jsem si užila a ještě jednou děkuji S., že si na mě udělala čas.
Na Velikonoční prázdniny jsme, jako každý rok, odjeli k babičce na Vysočinu. Krásné tři dny na klidné vesničce, kde jsem si mohla užít celou svou rodinu. Po dlouhé době jsem konečně viděla svou sestřičku se synovcem.
Také jsem se v dubnu po šesti letech rozhodla, že je na čase přejít na kvalitnější fotoaparát. Doteď jsem mívala kompaktní ultrazoom, ze kterého už je dávno důchodce, je to velmi starý model. Jelikož si potrpím na hodně kvalitní fotografie, fotím co nejvíce zážitků a momentek, rozhodla jsem se pro zrcadlovku. Opět jsem zůstala u značky Canon a jsem spokojená. Zatím se pár věcí ještě učím, ale už si spolu s novou láskou rozumíme a myslím, že nám to spolu jde hodně dobře.
Do mého seznamu seriálů se přidalo opět pár novinek. 13 reasons why jsem stihla dokoukat za pár dní a doporučuji naprosto všem. Nádherný seriál, který poukazuje na dnešní mládež ve školách. Myslím si, že by nikomu neuškodilo, kdyby se takový typ pouštěl ve školách. Můj druhý oblíbenec je seriál Sedmilhářky. Určitě o něm hodně z vás slyšelo. Chybí mi dokoukat už jen jeden díl, na který se chystám, až dopíšu tento článek. Jsem zvědavá, jak to vše dopadne.
V polovině dubna jsem po několika letech měla silnou angínu. Vysoké horečky, nemohla jsem jíst a pít. Takhle hrozně mi opravdu dlouho nebylo. Jsem ráda, že tato nemoc je za mnou a doufám, že už mě nikdy nepotká. Slibuji, že už nikdy nezanedbám lehkou angínu. Pak se ta lehká angína převtělí do něčeho hrozného.
A jak to vypadá s knihami? Špatně. V mé knihovně na mě čeká tolik novinek, ale já se prostě k tomu čtení teď vůbec nemám. Momentálně mě čekají dva týdny praxe v knihovně, takže budu obklopena mými oblíbenými knihami, tak třeba mě zase chytne chuť číst. Uvidíme, jak se to všechno vyvine. 

Doufám, že Váš duben byl plný radostí. Na závěr článku Vám přidávám fotku mrňouse Matěje. On už to vlastně mrňous moc není, oproti starším fotkám už je to chlapák. Jsem pyšná teta a nemůžu se dočkat, až ho budu učit pořádné lumpárny. 😀





You May Also Like

6 komentářů

  1. Páči sa mi tvoje zhrnutie mesiaca. :) Foťák sa chystám si kúpiť aj ja, no práve sa snažím naučiť sa šetriť (dosť ťažká vec). A čo sa týka tej choroby,netreba podceniť nič. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja si teraz šetrím, ale foťák vyzerá super! Robí pekné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je skvelé, že si mala takýto krásny mesiac :) a ten fešák na konci je roztomilučký ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat
  4. Tvůj blog jsem našla až teď a nádherně píšeš! Krásně se to čte. :)
    jsem Katrin

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky a zajímavý obsah :) Určitě piš dál !
    Lenny v Dánsku

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře, dělají mi neuvěřitelnou radost! :)